Thursday, June 25, 2009

Gaji oh Gaji...

Hai...lambat la pulak gaji masuk bulan nih...adoila..ntahla..dgr cite awal bulan depan baru masuk..sadis tol kan...

xpenah2 selambat nih..menguji kesabaran tol la..bile la aku nk dapat keje ngn gomen nih..skrg nih hari2 tenagok iklan gomen je...klu ade je sure aku apply..

last week da pegi buat test kat UPSI tuk jawatan pegawai tadbir..hopefully lulus la..guys..plz pray for me...

kalau dapat UPSI bleh la aku blk dok kg kat slim river..xde la aku nk kene survive sensorg kat kl nih bile asben aku transfer g kuantan...

Ya Allah Ya Tuhanku...permudahkan lah urusan itu untukku..murahkanlah rezeki utk kami sekeluarga...Kau perkenankan la doa hambamu ini...ameennn...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

WELCOME!


New Updates!

Jom KLIK! KLIK!