Wednesday, November 18, 2009

Kesian Eishan kene alergy....:(


Salam....erm...mlm hari sabtu ritu Eishan kene alergy...xpasti la die mkn ape...memula petang Sabtu tu bg Eishan mkn sup tumis ngn petola+kentang+sohoon+ikan bilis sikit...bg mkn sohoon ngn kuah je...memula nmpk la die mcm gosok2 dada ingt sbb basah la kot kuah tu tumpah..slalu je mkn Eishan buat cmtu...xsure la sbb kuah tu ke or kropok ikan yg Eishan mkn pagi tu...byk gak die mkn...


Mlm tu dlm kol 9 lebih g amik abg, then g mydin jap beli flask Eishan sbb yg lame da pecah...blk2 umah tgk muka Eishan da jadi mcm dlm gmbo kat atas tu...sbb time aku kuar tu mak ade bg sup + nasi tadi...skali ngn cousin die, Aqif...Aqif pun merah2 gak tp xseteruk Eishan la..hurmmm...terkejut aku tgk...

Sok pagi2 g private clinic kat P14, tp tutup pulak...haihh...kesian Eishan dok garu2...abis bengkak2 mulut gusi...takot + riso gak aku tengok...abis dada ngn tangan kene jugak....nasib baik la ade ubat cousin die, Aqif Zaim...krim...sbb Aqif Zaim ade enzima...so, pakai krim tu la hari tu...

Tido mlm pun xtenang...asyik garu2 je....sampai tido pun tertonggeng2...kesian aku tengok...aku tido pun xtenang ...abg petang ahad kol 7 da blk johor...So, aku decide pagi Isnin tu nk bawak Eishan g clinic...Doc bg ubat syrup pilyton n krim...alhamdulillah...makin ok da...hari ni kulit Eishan da beransur ok...juz tgl parut skit2 lagi nk hilabg...kene teruskan pakai krim...gatal da hilang da...Alhamdulillah...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

WELCOME!


New Updates!

Jom KLIK! KLIK!