Friday, September 4, 2009

Jom tengok aksi Eishan Rayyan :P


Bak sini tepon!!!



Wonderpets..wonderpets...kami datang...hehe...Eishan pakai bj wonderpets...papa beli. Kalau nyanyi lagu wonderpets die tepuk2 perut sebab ade gambar wonderpets...:P



Antara favourite face yg Eishan suke buat dr kecik lg...malu nak tunjuk gigi yg jarang kat depan..ekeke



Katil Eishan memang bersepah ngn bantal...sebab Eishan suke guling2 pastu main pegang dinding pastu jatuh atas bantal...gelak mengekek2..hehe



Nampak x gigi atas Eishan jarang kat tengah2?hehe



Kita minum dulu!!!!

4 comments:

evyn4ever said...

hehhe dah besar pun eishan ni..seronok eishan bermain..dia nak ada kawan ni..apa lagi mamanya..bila eishan nak ada adik laki ke perempuan ke?heheari tu jumpa dia x da mood :P

MySweetKerongsang said...

muahahaha...kat umah tu ramai kawan die...hehe...nak bagi adik tu mmg nak, tp tgu la abg sulung ni besar sket...bg puas bermanja dulu..kang xcukup kasih syg lak..ekeke...klu bleh nak gurly la pulak..:P

MySweetKerongsang said...

eh, tersilap pakai acc la pulak..ekeke

chicon27@yahoo.com said...

alololorrr..smpai tercacak2 rambut pakai baju geng wonderpets ye..

Related Posts with Thumbnails

WELCOME!


New Updates!

Jom KLIK! KLIK!