Thursday, October 22, 2009

Eishan....oh...Eishan...buat mama saspen je...

Lame jugak x story kat cni pasal Eishan kan...hurmm...esok besday Eishan...genapla anak mama umur setahun...kejap je rase masa berlalu pergi...da bujang da anak mama...cam xcaye pon ade..kalau Eishan tido tengok die mmg nmpk kepanjangan tu...haih..dulu kecik je...sekarang ni badan pon da mantap!!!tepuk muka orang pon sedap je bunyik..hehe

Untuk tajuk entry kali ni al-kisahnya nye cmni...pagi tadi aku cam terbangun la dalm kol 5 pagi tengok kat sebelah xnmpk Eishan tido atas bantal die...cemas da aku...terus bangun ...Ya Allah...anak aku da masuk bawah katil da...aku tido bawah letak tilam betol2 tepi katil..leh lak die menggelongsor turun dr tilam masuk bawah katil...adeh...padahal aku da letak bantal besar 2 biji tutup lubang bawah katil tu...haih..bleh lak die tolak bantal tu masuk katil ngn die2 skali...dah tu syok lak aku tengok die tido...lena je...ank mama...anak mama...

Semalam pon 1 hal...same jugak..aku bangun dlm kol 3 pagi tengok Eishan da hilang kat sebelah...ingt die kuar bilik ke, g masuk bilik air ke...cuak aku..bangun2 tengok dok tido menerap atas lantai hujung tilam...bile mase la die dok berjalan g sane...haih..memang confirm la xleh tido atas katil...bahaya....tido lasak..kalau aku tido himpit kat Eishan mesti kaki sebelah elok je landing atas badan aku...tido terkangkang lak tu..macam big bos cmtu...aku la yg kene himpit2 tido hujung2 tilam...xpela...

Tapi dalam saspen2 tu comel gak bile pk2...rindunye kat Eishan..hehe...anak mama yg sangat comel...kalau papa ade kat cni kan best....leh tengok tumbesaran Eishan n keletah die kat umah..macam2 la...main mata la...jerit2 marah orang la..tampar muka orang..tepuk2 tangan...goyang2 badan bile dengar lagu or org nyanyi..sangat comel!!!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

WELCOME!


New Updates!

Jom KLIK! KLIK!