Friday, October 23, 2009

hepi bezday my dear Eishan....



Hari ni genap la Eishan setahun pagi tadi...hurmmm...da besar panjang da anak mama sorang nih...Alhamdulillah sepanjang perjalanan hidup ini Eishan diberikan kesihatan yang baik...syukrannnn...Semoga hari-hari selepas ini akan diberikan kesihatan yang baik jugak..InsyaAllah...

Doa dari mama untuk anak mama tersayang ini....semoga anakanda menjadi anak yang soleh,pintar ke arah kebaikan,hidup sentiasa diberi kberkatan dan murah rezeki...taat pada ibu bapa bile besar nanti...sentiasa ingat pada perintah Allah swt...jaga diri dari sebarang godaan syaitan laknatullah....sentiasa bykkan amal jariah...hormati orang tua...dan yang penting ingatlah yang kami sentiasa menyayangi anakanda sepenuh hati...haih..terjiwang la pulak..hehe...

Ye la ..ibu bapa mana yang xnak anak die jadi yang terbaik kan?Semua org impikan itu semua...Itula la yang kadang2 menjadi kerisauan jauh di sudut hati aku...yela...kita dengar mcm2 sikap anak muda sekarang, takut rasenye nak lepaskan Eishan bile da besar nanti...semoga Eishan diberi kekuatan untuk menepis segala yang tidak baik...

Ya Allah Ya Tuhanku...Kau lindungilah anak kami dari sebarang kemungkaran....dekatilah dirinya dengan kebaikan di dunia dan akhirat...amin...

Jangan nakal2 ye anak mama sorang ni...be a good kid...we love u so much!!!mmuakks!!

Haih...hepi hepi jugak..sedey pon ye...mana x nya...papa Eishan nun jauh kat Pasir Gudang nk sambut sama2...rasa macam xsempurna je...kalau la papa ade dekat cni bleh tiup lilin sama2 tuk 1st besday Eishan....tapi nak buat cmne...kite tunggu papa balik la ye kite celebrate sama2....

Selamat Hari Lahir Sayang Mama Yg Pertama....Semoga hidup sentiasa diberkati Allah swt-(the meaning of 'EISHAN')




3 comments:

Jiey Mien said...

Happy befday dearest Eishan Rayyan..
=)

e_nazz said...

TQ kak Jiey :)

NURUL IZZA said...

otanjoubi omedeto gozaimasu..
mg2 diberi kesihatan sentiasa..
jd anak soleh ye Eishan.. ;)

Related Posts with Thumbnails

WELCOME!


New Updates!

Jom KLIK! KLIK!