Monday, August 3, 2009

Sedih hantar abg naik bas..:(

Sedihnya aku malam tadi tengok abg naik bas...abg kene buat projek kat Pasir Gudang, Johor. Petang tu aku tido ngn Eishan dlm bilik...abg pon ade...lepak2...borak2..abg pesan suruh jg diri baik2 n pegang tangan aku...ahh..time tu aku da start sebak...tak ku sedar air mata mengalir...sedih sgt time nih...waaaaaa..!!!!Kami xpenah berpisah selama 2 tahun lebih nih...

Mmg berat hati aku...kesian kat Eishan...memang sejak akhir2 ni Eishan sgt manja ngn papa die..abg pon mcm berat hati nk tgl Eishan...ahhh...xtau nk gmbrkan perasaan itu...sob...sob...sob..Malam tadi anta abg kat Hentian Kajang. Mak, ayah, abg ngah, ina sume ade...time ni aku sedih giler...sampai aku xleh nk tengok muka abg...kalau aku tengok je mesti aku sebak..

ye la...selalu ade kat umah dia la teman bergurau, teman bergaduh...sedihnye...baru la time ni rs mcm syg giler kat abg...sebelum naik bas abg peluk aku ngn Eishan...sakitnya perasaan itu...:( tapi aku tahan sebak, aku xnk nangis depan abg..aku xnk abg pergi dlm keadaan sedih...aku kene kuat..walaupun hampir2 aku tewas menahan air mata...:(

Walau apepun...aku harap abg jaga diri di sana...tgh hari tadi abg call, die kate mgu ni die blk...lega sket hati aku...sian abg kee berulang jauh...


0 comments:

Related Posts with Thumbnails

WELCOME!


New Updates!

Jom KLIK! KLIK!