Wednesday, July 15, 2009

Best dapat naik ketapi!!!

haih..br nk update blog rini...baru nk ade mood nih..hehe...last weekend aku balik kg kat slim river..kg belah famili ku...( mmg selalu balik cni pon..kalau nk balik kg asben tgu la setahun sekali sbab jauh sgt..asben pon susah nk dapat cuti...)

balik hari tu aku ngn adik aku naik ketapi shuttle KL - Ipoh. Best bangat...lame seh da xnek ketapi..ade 2 tahun lebih..dulu bujang2 mmg slalu blk nek ketapi...:P balik hari tu naik pukul 9 pagi then sampai slim river kol 10.36 pg.


-

penat menunggu kat stesen ketapi...tercongok kat ctu...kat kg tu xde org...mak ayah sume ade kat kajang jg ank buah kat sane...sekali sekala blk la jenguk umah..ni dok menunngu diorg la nih xsampai2 lg...adoila...da la xde kunci umah.. kalau x bleh gak masuk..relek2...

-

so, ape g aku ngn adik aku g ronda supermarket Famili Mart, mkn rojak...n tangkap gmbr kat stesen ketapi..huhu..xde keje...kol 12 lebih br diorg sampai...hush...berpeluh...



kebosanan..mari kite bergambar!!!




ni la kampung tercinta...tanah tumpah darahku...




my sis...




anak buahku..Aqil Zikry...excited terlebih tengok ketapi!!!siap ajak opah g beli ketapi ben-10...adoila...




ha..ni la kembar eishan...Aqif Zaim...adik no.3 Aqil Zikry...tua eishan 2 bulan...badan pon da same saiz...silap2 nanti Aqif lg cepat membesar...sebab Aqif suka mkn...eishan br nk berjinak2 makan...




hensem boy mama....:)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

WELCOME!


New Updates!

Jom KLIK! KLIK!