Thursday, July 2, 2009

Taken from Friendster's blog -- Story 2

Semalam (13/07/08) annivesary kitorg..hehe..bukan tarikh kitorng kawen..tp tarikh tu le start kitorg couple ms sekolah dulu..mase tu kitorg br form 5..tu la..org suh blaja nk bcinta..ish..ish..ish..apela..tp bcinta time2 blaja ni best pe..nk buat sume kene control..hahaha..maklumla ade yg memerhati..;)..huh..perasan je lebih..tu da syok sendirik tu..

hai..teringat lak aku ms mula2 nk couple dulu..ms tu kat maresmawi la..1st time jumpe personal kat samudera la..dengan ditemani kawan masing2..cam lawaks jek..tp kawan2 tu dok jauh2 sket..;) kang xprivacy lak..die (yg kini suami tercinta) bg pensel kayu..then tap2 tahun bg pensel kayu klu jatuh tarikh tu..yg pelik nyer,sampai 3 tahun je..pastu mn lagi hutang pensel kayu2 tu lagi ntah..abg!!!janji nk bg tiap2 tahun???

ni da masuk tahun ke 8 kitorg couple..tp ade la plus-minus setahun lebih..aku lak hutang..hehehe..tp aku mmg solute kat abg..die terlalu setia kat aku..dan terlalu baik..dan terlalu istimewa…dan terlalu menyayangi..dan terlalu ape2 je la yg baik2..untuk aku..jiwang la pulak..;) selame ni..kini aku terlalu bahagia ngan abg..tambah2 lagi kitorg da nk dapat maresmawi junior nih..hehehe…

ape la yg aku mbebel panjang2 nih..papepon time kaseh cayunk…i love u so much..you saved my life..mmuakkss!!

July 13th, 2008 at 7:25 pm

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

WELCOME!


New Updates!

Jom KLIK! KLIK!