Monday, July 13, 2009

Pagi yg suram...

Arghhh!!! xsemangat nye nk g keje... napela byk sgt benda2 useless ni menyemak dlm kepala ini? huh! di mana harus aku mencari kekuatan itu kembali??? ntahla... erm...nk x nak harus aku lalui nya...ye...aku harus...

-

ye la kan, kalau hidup ni selalu nye indah...xbest jugak kan...kalau ade dugaan-dugaan yg dtg tanpa diduga..br la hidup tu ade cabaran...buat kita lebih kuat! dan buat kite lebih menghargai setiap saat selama berada di bumi ini, kan?

-

aku ingin sekali menghilangkan rasa resah ini...dan aku akan terus mencuba tuk hilangkannya...hehe...jiwang lak...Ya Allah Ya Tuhanku...Kau berikanlah ketenangan dalam diri ini, berikanlah kekuatan dalam diri ini, hanya padaMu tempat utk hambamu yg hina ini mengadu...meluahkan segalanya...dan berikanlah aku petunjukMu...amin...


0 comments:

Related Posts with Thumbnails

WELCOME!


New Updates!

Jom KLIK! KLIK!