Wednesday, July 15, 2009

Jom tengok Transformers!!! Our Anniversary ( couple)

Malam tadi aku ngn abg g tengok movie Transformers kat MV. Guess what???Superb!!! Bg aku la...org lain xtaula kan...mmg lg best dr yg 1st. Aku xpuas ati apsal Megatron tu xmati ..hah..ni mesti ade Transformers 3...aku nantikannn!!!!

-


-

Sape2 yg xtengok lg pegila tengok cepat!!! Memang best...Kitorang amik tiket kol 9.30 pm abis kol 12 lebih...ngntuk giler...balik umah br teringt baju dalam wash mechine xsidai lg!!!! huhu...ngntuk2 terpaksa sidai gak...seb bek xbusuk!!! hahaha...

-


mesti tertanya-tanya eishan xikut ke? hehe..xla...eishan ade kat kg skg...dok ngn atok ngn opah...sebab acu die da rindu sgt da nk balik slim...xpela..kesian lak...tu yg kitorg honey moom!!! lalalala~~~

-

G pon mmg nk celebrate our anniversary kitorg couple mase time skool dulu...13 July 2000..hehe...almost 9 years!!! time tu form 5..alhamdulillah...jodoh kami kuat...dan dia adalah lelaki terbaik dalam hidup aku!!! yey!! two thums up tuk abg!!! aku cinta sama kamu!!! hish...slang indon lak..tanak tanak...syg sayang sgt kat abg..hehe..;P


p/s : rindunye kat eishan...xpe..jumaat pas keje terus balik kg...sabar2...



Perut da kenyang...movie time!!!tgh tunngu nk masuk ni




Abg usah ckp la...kompom licin...hinnga menjilat claypot tu...xde la smpi cmtu kan?buruk benar..




Aku yg xberjaya menghabiskan mee yang sedap iteww...:(




Nampak sgt kebuluran...hehe




takot tengok mata abg...huh..ni nk mkn mee ke nk mkn org???!!




Zoom kasi dekat sket..blur pulak





udah beli tiket, mari kita makan dulu...ni aku punya...Beef Balls Sizzling




Wajah ceriaku tuk kuar dating tengok TRANSFORMER!!!yeyy!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

WELCOME!


New Updates!

Jom KLIK! KLIK!